CRM Overview

برنامه نرم افزار CRM برای کمک به کسب و کار به منظور جاه طلبی کلی از روابط دوستانه خریدار ساخته شده است. نرم افزار مدرن CRM بسیار مقیاس پذیر و قابل تنظیم است که به کسب و کارها امکان می دهد بینش مشتری عملی را با یک موتور تحلیلی دوباره متوقف کند، فرصت های کسب و کار را با تجزیه و تحلیل پیش بینی شده، توابع ساده و شخصی سازی خدمات مشتری بر اساس تاریخ تأیید شده مشتری و تعاملات قبلی با سازمان شما مدیریت ارتباط با مشتری در تعدادی از تاسیسات که شامل محل سکونت (که در آن نرم افزار در داخل فایروال شرکتی قرار دارد و توسط توابع IT اداره می شود) عرضه می شود، یا به عنوان شبکه جهانی مبتنی بر وب (هدف ابر) که در آن نرم افزار میزبانی شده توسط یک تامین کننده CRM و توسط سازمان های مصرف کننده آنلاین از طریق راه حل های مطمئن ارائه دهنده ارائه شده است.

Tuesday, January 28, 2020

Cisco Enhances Contact Center Portfolio

Additionally, call highlights can be automatically synched with CRM systems so agents and supervisors can reference past support issues. Through an expanded partnership with Google Cloud, Cisco is ...

from crm - BingNews https://ift.tt/38Nsepv

No comments:

Post a Comment

1 Unstoppable Stock to Buy Before 2022

The future looks bright for Salesforce shareholders. from crm - BingNews https://ift.tt/3Fs7Wmp