CRM Overview

برنامه نرم افزار CRM برای کمک به کسب و کار به منظور جاه طلبی کلی از روابط دوستانه خریدار ساخته شده است. نرم افزار مدرن CRM بسیار مقیاس پذیر و قابل تنظیم است که به کسب و کارها امکان می دهد بینش مشتری عملی را با یک موتور تحلیلی دوباره متوقف کند، فرصت های کسب و کار را با تجزیه و تحلیل پیش بینی شده، توابع ساده و شخصی سازی خدمات مشتری بر اساس تاریخ تأیید شده مشتری و تعاملات قبلی با سازمان شما مدیریت ارتباط با مشتری در تعدادی از تاسیسات که شامل محل سکونت (که در آن نرم افزار در داخل فایروال شرکتی قرار دارد و توسط توابع IT اداره می شود) عرضه می شود، یا به عنوان شبکه جهانی مبتنی بر وب (هدف ابر) که در آن نرم افزار میزبانی شده توسط یک تامین کننده CRM و توسط سازمان های مصرف کننده آنلاین از طریق راه حل های مطمئن ارائه دهنده ارائه شده است.

Saturday, January 30, 2021

From an award winning chef to CX Leader of the Year 2020 – Interview with James Scutt of the Post Office

Today’s interview is with the winner of the MyCustomer 2020 CX Leader of the Year competition: James Scutt, Head of Customer Experience Strategy and Deployment, Post Office. This interview is slightly ...

from crm - BingNews https://ift.tt/3pMbHLD

No comments:

Post a Comment

1 Unstoppable Stock to Buy Before 2022

The future looks bright for Salesforce shareholders. from crm - BingNews https://ift.tt/3Fs7Wmp